no

Žonglovanie s krehkými témami

Nová Synagóga
01.07.2017
13:00

Jakub Jablonski
Poľsko
Juggler Games / www.memoryofus.com

Je gamifikácia v prípade citlivých tém problém? Existuje spôsob, akým zachovať dekórum pri tom, ako rozprávate šialený rozprávkový príbeh o osudoch v židovskom gete nacistami okupovaného Poľska? Podľa Juggler Games nie je citlivé dávkovanie popkultúry do chúlostivých historických udalostí len možné, ale dokonca nevyhnutné, ak chcete sprostredkovať dôležité posolstvo o priateľstve a sile spomienok. Budeme sa rozprávať o inšpirácii a tvorivom procese, ktorý viedol k hre My Memory of Us.

Jakub Jablonski sa narodil v poľskom meste Łódź v roku 1981. Študoval maľbu a grafiku na Vysokej škole výtvarných umení a titul v odbore animácie a špeciálnych efektov získal na Národnej filmovej škole v Łódźi. V roku 2008 sa stal členom Platige Image, kde momentálne riadi sektor CGI herných trailerov. Jakub je kreatívnym riaditeľom Juggler Games a hlavným umeleckým tvorcom My Memory of Us. Zilustroval román Jaceka Dukaja Vrana a nadizajnoval všetky vizuálne prvky pre Kinematograf od Tomeka Bagińskeho. V súčasnosti riadi a dohliada na umeleckú stránku CGI trailerov a filmových hier ako Total War: Warhammer 2, Frostpunk, Watch Dogs 2, Ryse Son of Rome či Hitman.