no

Q.U.B.E. 2 – Ako z produkčného procesu dostať čo najviac

Nová Synagóga
30.06.2017
15:00

Dan Da Rocha
Veľká Británia
Toxic Games / www.toxicgames.co.uk

Mali ste už niekedy pocit, že na zozname vývoja hry máte asi tak milión vecí? A že sa navyše potrebujete venovať tímu, obchodu a marketingu? Dan porozpráva o svojich doterajších vývojárskych strastiach aj o tom, ako producentská posila všetko (neúmyselne) obrátila naruby a spravilatímu dobre naolejovanú mašinu. Bližšie sa pozrieme aj na vývojový proces Q.U.B.E. 2 a porovnáme ho s postupomvymyslíme za chodu“, akým vznikla Q.U.B.E. 1. Získame tak lepšiu predstavu o tom, aké dôležité je mať na palube producenta, a to aj v tom najmenšom tíme.

Dan je výkonným riaditeľom Toxic Games. Vďaka zaručenej investícii hneď po dokončení vysokej školy sa pustil do tvorby oceňovanej nezávislej hry Q.U.B.E. a zostavil kompletné herné štúdio. O šesť rokov neskôr mu na konto pribudli ďalšie hry vrátane úspešnej Hue a pripravovanej Q.U.B.E. 2. Dan sa pravidelne aktívne zúčastňuje na podujatiach po celom svete. Mimoriadne rád sa delí o poznatky, expertízu a nové spôsoby, akými sa dá vo večne premenlivom hernom priemysle robiť biznis.