no

29.6. - 3.7.2016
Žilina

Adaptive Music in Kingdom Come: Deliverance

New Synagogue: H1
01.07.2016
16:30

Adam Sporka (Czech Republic)
Warhorse Studios  / www.warhorsestudios.cz

Hudba v Kingdom Come: Deliverance reaguje na príbeh, prostredie, počasie a bojové situácie. Výzvou pre nás bolo, aby hudba reagovala čo najrýchlejšie, aby prechody medzi jednotlivými časťami zvukovej stopy boli čo najplynulejšie, a zároveň aby bola dodržaná štruktúra symfonickej hudby, ktorá predstavuje špecifické obmedzenia pre hlasy a harmonické prechody. Vytvorili sme tzv. middleware pre hudbu, Sequence Music, ktorý podporuje rôzne techniky adaptívnej hudby. Niektoré z nich predvediem počas prednášky.

Adam Sporka je adaptívny hudobný dizajnér a inžinier vo Warhorse Studios, ktorý pracuje na Kingdom Come: Deliverance a tiež skúma interakciu človeka s počítačom na Katedre počítačovej grafiky a interakcie Českej vysokej školy technickej v Prahe, kde sa zameriava na interaktívne audio a interaktívnu hudbu.